Повернення та обмін

Ми надаємо всю інформацію, щоб ви могли зробити правильний вибір і залишилися задоволені покупкою. Але всяке трапляється.

Ми без проблем здійснюємо як обмін товарів на аналогічні або інші асортименти, так і повернення.

 

Повернення та обмін на простих умовах

Якщо отриманий вами товар| відповідно до ст.9 Закону “Про захист прав споживачів”).

Товари, куплені у нас, приймаються до обміну:

  ●   якщо ви не користувалися ними і не залишилося ознак вживання;

  ●  товарний стан та початковий вид збереглися - тобто, товар справний і виглядає новим, збережено початкове пакування та документи в комплекті;

  ●  на місці всі пломби, захисні ярлики;

  ● збережено оригінальний розрахунковий документ, отриманий вами разом із замовленням.

 

Якщо одна з умов порушена, ми, на жаль, не зможемо прийняти повернення.

>

 

Повернення та обмін товарів неналежної якості


Відповідно до ст.8 зазначеного Закону, якщо у передбачений гарантійний період (вказується для кожної категорії окремо) ви виявили якісь недоліки товару, які говорять про неналежну якість, ви можете звернутися до нас за виправленням вад у нашому сервісному центрі або за відшкодуванням.

Це стосується лише дефектів, які не були наслідком порушення техніки експлуатації чи правил зберігання товару. Питання про відшкодування чи ремонт вирішується індивідуально у кожному випадку, після діагностики товару. Ви можете бути присутнім на діагностиці особисто.

Якщо ви хочете повернути або обміняти товари, зателефонуйте нам або залиште номер для зворотного дзвінка. Ми знайдемо рішення, щоб ви залишилися задоволеними!

Закон про захист прав споживачів